هانکوک بعنوان تامین کننده لاستیک نیسان X-Trail انتخاب می شود.




هانکوک بعنوان تامین کننده لاستیک نیسان X-Trail انتخاب می شود.

کمپانی هانکوک، تایر  SUV Ventus S1 evo3 را برای خودرو نیسان  X-Trail ارائه می کند.  

این تایر اسپرت با کارایی فوق العاده برای نسل چهارم SUV X-Trail نیسان عرضه میشود. تایر SUV Ventus S1 evo3 به‌خاطر بهبود هندلینگ، چسبندگی، کاهش صدا ، راحتی و همچنین بهبود عملکرد ترمزگیری که از طریق فناوری پیشرفته به دست آمده ، شناخته میشود.

این لاستیک با افزودن شیارهای عمودی که با استفاده از آج لاستیک به شیارهای بیرونی روی سطح متصل می شوند، از لغزندگی خودرو در جاده های خیس و بارانی جلوگیری می کند و عملکرد هندلینگ را بر روی سطوح جاده خشک و مرطوب بهبود می بخشد. علاوه بر این، از طریق طراحی دوگانه با الگوهای فاصله‌گذاری متفاوت که در بخش‌های داخلی و خارجی تایر اعمال می‌شود، صدا به حداقل می‌رسد و دوام از طریق سفتی تقویت‌شده بلوک‌های جانبی افزایش می‌یابد.

گفتنی است Dynapro HP2 یکی از مدل های لاستیک هانکوک نیز برای نیسان روگ مدل X-Trail در بازار آمریکای شمالی عرضه می شود که از عملکرد عالی بهینه شده برای خودروهای شاسی بلند و بهبود عملکرد ترمزگیری و کاهش صدا برخوردار می باشد.

Moonhwa Hong، معاون و مدیر ارشد بخش توسعه لاستیک OE هانکوک گفت: "ما خوشحالیم که به همکاری خود با نیسان ادامه می دهیم و این بار نیسان X-Trail جدید 2023 را با Ventus S1 evo3 SUV به خیابان ها می آوریم." تایر Ventus S1 evo3 با تعریف از تجمل همراه با قدرت و کنترل با هندلینگ پایدار در سرعت‌های بالا، کاملاً از ویژگی‌های پرفروش‌ترین شاسی‌بلند خانوادگی برخوردار است.

نیسان X-Trail 2023 یکی از جامع‌ترین باز طراحی‌های مدل، در تاریخ نیسان را دارد که دارای ظاهری جوان پسند و اسپرت می باشد و از طراحی داخلی اصلاح‌شده برخوردار است. همچنین این خودرو با تمرکز بر خانواده و مجموعه‌ای از فن‌آوری‌های گسترده راحتی مسافران را در الویت قرار می دهد.

گفته می شود؛ این شاسی بلند بسیار محبوب از تایر Ventus S1 evo3 هانکوک با سایز 235/55R19V بهره میبرد.

تایر هانکوک از سال 2013 یک تامین کننده اصلی تجهیزات برای نیسان بوده و برای مدل های محبوبی مانند آلتیما، پث فایندر، سنترا و فرانتیر قطعات و تجهیزات ارائه کرده است. به عنوان بخشی از استراتژی رشد مداوم، هانکوک قصد دارد به سرمایه گذاری های گسترده خود در تحقیق و توسعه برای محصولات OE پیشرو در صنعت نیز ادامه دهد.


منبع خبر: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0